Wyszukiwarka obiektów
rodzaj obiektu
miejscowość

Wybór miejsca organizacji konferencji

Wybór miejsca organizacji konferencji
2014-01-28
Konferencje, kongresy, spotkania biznesowe są codziennością w życiu gospodarczym zarówno firm jak i podmiotów społecznych, ich organizacją zajmują się natomiast hotelarze, centra konferencyjno ? biznesowe, czy firmy zajmujące się eventami. W praktyce okazuje się, że część wydarzeń jak również obiektów konferencyjnych cieszy się dużą popularnością, inne natomiast pomimo dobre lokalizacji, marki, czy nowoczesnego wyposażenia nie osiągają zadowalającego poziomu zainteresowania. Skąd takie rozbieżności w popycie na oferty ośrodków konferencyjno - biznesowych. Okazuje się, że mniejsze podmiejskie hotele oferują wysokiej jakości serwis, tymczasem organizacja imprezy w hotelu międzynarodowej sieci wiąże się z dodatkowymi wymaganiami dla kontrahentów.

Przygotowanie konferencji naukowej, biznesowej, spotkań integracyjnych, czy innych imprez powinna się odbywać przede wszystkim w sposób relatywnie prosty, bez zbędnych utrudnień i kosztów. Może się okazać, że organizacja konferencji w mniejszym podmiejskim obiekcie konferencyjnym odbędzie na podobnym poziomie co konferencja zorganizowana w wielkim hotelu światowej sieci.
Współpracują z nami:
  • Gdańsk Convention Bureau
  • Szkolenia biznesowe, ze sprzedaży, miękkie konferencje